joi, 17 octombrie 2013

De ce nu se mărită Dana?!

Întrebarea asta a devenit un laitmotiv pentru mine. Deja rudele, prietenii nu mă mai întreabă și pe mine, ca tot omu' "Ce mai faci?". Mă întreabă "Nici acum nu te-ai măritat?"
Ete că nu m-am măritat...Si dacă  țineți neapărat să știți de ce, vă spun acum, cu liniuțe, ca la școală.

Principalul motiv ar fi că nu am găsit persoana potrivită. Eu sunt de modă veche. Vreau să mă mărit din dragoste, nu din interes. Prefer să-mi chirăie mațele la culcare, dar să adorm cu capul pe pieptul bărbatului iubit decât să locuiesc într-o casă cu 12 persoane pe metru pătrat, fie ea și vilă....

Nu am găsit persoana potrivită nu pentru că aș fi pretențioasă, ci pentru că sunt normală! Refuz să mă mărit cu un om care are 2 clase, ca trenu' sau care e profesor, dar miroase a transpirație!!!

Nu pot să stau nici măcar de vorbă cu un om care face spume în colțurile gurii când vorbește, de-ar avea el și 50 de mașini și 70 de case!!!

Nu pot să stau cu un om care nu vorbește și nu scrie corect! Aviz amatorilor! In cel mai bun caz, putem fi amici...

Nu pot să mă mărit cu un bărbat ( e mult spus bărbat ) care face dragoste 2 minute după ceas, cu tot cu preludiu! Nu pot!!!

Nu pot să mă mărit cu un bărbat care plânge în fața mea, care mă ascultă orbește, căruia ii place să fie sclav!!! Doamne, ferește-mă de maimuțoi de plus, că am destui în casa!!!

Nu pot să stau cu un bărbat care spune la restaurant, după ce a plătit "Nu necesită rest"  :))))))
De altfel, refuz categoric să vad în fața ochilor un animal care nu lasă bacșiș sau care mă pune să plătesc ce am consumat!!! Bleahhhh

Refuz să mă mărit cu un ofuscat gelos, care are pretenția să ii cer voie să fac ceva sau care mă controlează și când trag apa la wc.... Dacă e gelos, nu înseamnă că te iubește!!!! E doar prost și nesigur...

Nu o să mă mărit cu un om care are obiceiul să lovească femeile, indiferent care ar fi cauza!!! Faptul că lovești o persoană mai slabă decât tine nu arată decât că ești las și meriți să fii omorât în somn! Oricum faci umbră degeaba pământului...

Nu vreau să mă mărit cu un om care are obiceiul să bea alcool în fiecare zi pentru că nu vreau să-mi ia foc wc dimineața. Eu am obiceiul să mai fumez, în timp ce mă "concentrez". Dacă aprind bricheta, o să explodeze buda...

Nu am de gând să mă mărit cu un om care nu-mi acceptă prietenii sau familia. Dacă nu ii accepți pe ei, înseamnă că nu mă accepți pe mine...

Nu o să mă mărit cu un om care mă înșeală! Clar... te-am prins...te castrez și divorțez. Simplu și drept ca la ciorap!

Nu am de gând să mă mărit cu un om care declară cu seninătate că nu a citit nicio carte în toată viața lui ... Si mai e și mândru de treaba asta...

Nu vreau să mă mărit cu un ateu!!! Asta în niciun caz! Exclud oamenii de știință de la bun început... Si ii exclud și pe cei care nu sunt creștin-ortodocși!

Nu pot și nu vreau să mă mărit cu un om care poartă blugi și pantofi eleganți. Si șosete albe bonus!!!

Nu vreau să mă mărit cu un om care nu știe să danseze muzică populară!!!
Nu vreau să mă mărit cu un bărbat căruia nu ii place fotbalul. Si trebuie să fie musai stelist, altfel o să-mi stric toate oalele în capul lui...

Cam lungă lista... Nu e de mirare că nu m-am măritat pană acum...

Ca o concluzie... Nu caut bărbatul perfect. Caut un om normal, cu bun simț, onest, cu capul pe umeri, pe care să mă pot baza și cu care să pot să discut ceva. Sau măcar sa aibă niște defecte peste care să pot să trec...


6 comentarii:

  1. Pai... draga Dana, solutia e simpla: putinul pe care il vrei - il gasesti la barbati. Separat, la fiecare. Ai grija numai sa nu se intalneasca intre ei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru sfat! Ma conformez deja :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca as fi barbat as zice ca esti nebuna, dar sunt femeie si te inteleg perfect! Sunt si maritata...Sa te ajute D-zeu sa gasesti persoana care ti-o doresti! Important e sa va intelegeti si la bine si la rau...Defecte avem toti, pana si tu,si eu... dar depinde ce defecte...Iti urez tot binele din lume si spor la "treaba"! Te poop

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult! Cred ca l-am gasit deja. Cred...inca nu sunt sigura. Si are defecte, dar incerc sa le moderez sau sa le ignor :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cum ti-am mai spus, nu exista om fara defecte, dar daca stim cum sa ne comportam, ca si cuplu ne umplem golurile unul altuia, ne mai certam uneori doar ca sa ne impacam...chestii care te conving ca te iubeste si ca il iubesti...Trebuie sa ne intelegem, altfel ramanem singure( singuri)...
    Sa fiti fericiti impreuna! Mult succes!

    RăspundețiȘtergere