vineri, 28 martie 2014

Emotii

Au mai rămas 22 de săptămâni :D Nu-mi vine să cred cât de repede trece timpul atunci când vrei să stea pe loc. De fapt acum nici nu știu ce-mi doresc mai mult - să treacă mai repede sau să ne mai lase să "copilărim". Am așa de multe emoții încât îmi vine să țopăi mereu. Facem planuri în fiecare zi, ne gândim și ne răzgândim, trecem pe listă, ștergem de pe listă, ne contrazicem, ne dăm dreptate și sfârșim de fiecare dată într-o îmbrățișare foarte strânsă, din care, recunosc, eu ies cea mai ciufulită!!!  
Cel mai tare mi-e teamă de momentul în care va trebui să-mi cumpăr rochia de mireasă! Mireasă!!! EU!!! În sfârșit!!! Nici acum nu-mi vine să cred! Sunt atât de multe modele, materiale, voaluri, dantele...pffff.... În ceea ce privește încălțămintea...iar am o problemă. Dacă s-ar putea și nu s-ar supăra nimeni, aș face nunta în adidași sau balerini!!! Da,da! Nu râdeți...Decât să o vedeți pe Dani pe tocuri, mai bine încălțați o girafă cu pantofi din lac cu toc cui! Sunt total paralelă cu pantofii, cu hainele elegante, cu gențile....cu moda în general...ce să mai.... 
Primul lucru pe care l-am învățat din pregătirile de nuntă este că e greu  ( aproape imposibil ) să mulțumești pe toată lumea. Dar să-i enervezi pe toți e floare la ureche :)))) Glumesc....
Revin... Gusturile sunt foarte diferite și cu greu găsești 3-4 persoane care să se pună de acord cu un amănunt cât de mic. Punem pește sau nu?! Marius poartă cravată sau papion?! Să-mi iau tocuri sau nu?! Să dansăm vals sau o melodie lentă?! Doamneeee...sunt atât de multe!!!
Cu pași mici, foarte mici, ne apropiem de momentul mult așteptat. Azi au sosit invitațiile, de care sunt foarte mândră pentru că sunt opera mea!!! 

E foarte greu să organizezi o nuntă, dar în același timp foarte frumos! Nu se compară cu nimic emoțiile trăite în momentele astea... Poate doar cu emoția primului copil... 
Sper să reușim să ne păstrăm calmul până la sfârșit și să terminăm cu bine totul. Doamne-ajută să nu mă transform într-o Bridezilla :))) deși am toate șansele... 

Oricum o să fim cei mai frumoși miri din lume! :p 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu