sâmbătă, 15 martie 2014

Primavara






De ce ne place primăvara? Pentru că aduce cu ea toată veselia, toată energia planetei. Simți cum vibrează pământul sub picioare. Parcă auzi iarba cum crește, pomii cum infloresc. Mie primăvara îmi vine să merg cu brațele întinse, ca și cum aș cuprinde într-o îmbrățișare imensă întreaga lume! Îmi sunt atât de dragi păsările, florile, gâzele care apar de nicăieri...
În fiecare an, în luna martie, parcă renasc. Și pentru că e ziua mea, dar și pentru că totul se trezește la viață, ca dintr-un somn adânc. Dacă s-ar putea, aș vrea să fie primăvară mereu. Dar momentul ăsta nu poate dura la nesfârșit. E unic. Îl aștept un an întreg. Îl simt. E ca și cum ni s-ar oferi o nouă șansă. O oportunitate să începi un alt an cu puteri noi, cu planuri frumoase.
Natura asta e o minune nesfârșită. Trebuie doar să fim atenți, să surprindem fiecare moment și să-l trăim cu tot sufletul. Pentru că timpul nu se întoarce niciodată, asta știm cu toții. Eu cred că m-am născut cu teama de a muri, pentru că am momente în care mi-e pur și simplu groază că o să părăsesc lumea asta și mor de ciudă. Poate e un gând egoist, dar mi-ar plăcea să rămână toate la fel mereu. Să nu mai moară niciun om drag mie, să trăim cu toții frumos și veșnic. Nu-mi plac schimbările, le urăsc. Când eram "la mama acasă" , sora mea avea mania de a schimba mobila prin casă. Uram momentele alea. Parcă tot universul meu se răsturna, erau străine toate. Încă mai resimt "traumele" :))
Primăvara e schimbarea mea preferată pentru că vine treptat, cu pași mărunți. Te lasă să te bucuri de fiecare înmugurire, de fiecare firicel de iarbă. Nu se grăbește.

Primăvara asta e cea mai frumoasă din viața mea! Cred că e prima mea zi de naștere în care nu plâng. Nu am primit cadouri (până acum) , dar știu că am lângă mine cel mai bun și mai frumos om din lume- soțul meu- și cei mai buni prieteni. Iar asta e mai mult decât suficient. Mulțumesc din suflet tuturor persoanelor care și-au rupt câteva clipe din viață ca să-mi ureze la mulți ani. Cei mai minunați oameni sunt cei care mă înconjoară și mă iubesc! Nu există bucurie mai mare pentru mine decât să fiu iubită și să iubesc!
Sunteți extraordinari și vă iubesc! Vă doresc să adunați în suflet toată bucuria și frumusețea primăverii!

Cu stimă,
Dani

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu