sâmbătă, 31 mai 2014

Acasă

Se spune că "acasă" este acolo unde sunt cei dragi, unde te simți în siguranță. Este o mare diferență între "casă" și "cămin" - mă refer aici mai mult la sensurile din engleză "home" și "house", pentru că în română sunt puțin diferite. Eu, at home mă simt în casa în care m-am născut și am crescut. Desigur, și unde locuiesc acum pot să spun că sunt acasă, dar doar pentru că acolo e soțul meu, noua mea familie.
Vreau să îmi fac o casă. Un cămin. Să construim o familie frumoasă, foarte bine închegată. Și o casă. Casa să aibă mansardă, unde o să fie "biroul" meu. Bucătărie mare și confortabilă, unde o să-mi primesc prietenele la cafea. Îmi scapă acum cuvântul...un fel de verandă în care soțul meu o să-mi instaleze un leagăn. Aici o să stăm în serile  târzii de toamnă, îmbrățișați. În fata casei o să punem flori multe, colorate. O să-mi iau bicicletă. Bicicletă pentru flori, bineînțeles.... Așa, ca asta, dar o să o vopsesc cu roz și cu bleu.
O să avem și grădiniță pentru zarzavaturi. Nu știm să le plantăm, dar o să învățăm. O să luăm pisicuțe multe și căței și iepurași. O să avem pomi mulți și albinuțe. În grădină o să punem pitici și decorațiuni. Iarna o să împodobim căsuța cu luminițe de jur împrejur. În sufragerie o să facem șemineu și o să îl așteptăm pe Moșu' lângă foc. O să avem acoperișul roșu, cu o fereastră mare la mansardă, prin care o să privim ploaia și zăpada. Pereții o să fie albi. Ba nu, crem. La ferestre o să țin flori și perdele colorate. :)

Dar...mai presus de toate, o să ne iubim... O să fim fericiți. O să facem un copil, o să ne jucăm și o să râdem în fiecare zi. O să ne ajutam reciproc, o să ne respectam, o să ne fim alături până la adânci bătrâneți. O să fim frumoși și toată lumea o să ne iubească!

Și peste 50 de ani o să ne bem cafeaua tot în leagăn în fiecare dimineață, îmbrățișați!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu